czwartek, 16 kwietnia 2020

o jedno w dół

Myśl mnie nęci dziś od środka,
że ma skóra wciąż jest wiotka...

Ahoj.
Waga spada dosyć wolno, ale lepiej tak niż wcale. Równe 60kg, no no. Niezbyt optymistyczna liczba, ale powoli dążę do piątki z przodu. Jak obetnę bardziej kalorykę, to na pewno mogę na to liczyć w szybkim czasie. 

Dzisiejsze wykłady przeżyłam; mam w planach doprowadzić moje notatki do ładu i składu, a od jutra zacznę powolutku przygotowywać się do egzaminu. Poza tym dni mijają mi bez "echa" i... jakiegokolwiek polotu.

BILANS

15/04

Śniadanie
Jajecznica

Obiad
Chrupki kukurydziane

16/04

Śniadanie
Kleik ryżowy

Obiad
2 placki ziemniaczane 

Papierosy skutecznie zabijają głód, palę zawsze jak mam ochotę coś przekąsić. Przerzuciłam się na iqosa, więc nie muszę wychodzić nawet z domu żeby zapalić... 

A jak u Was? Może dzisiaj odwiedzę blogi jak czas pozwoli i chęci pozwolą...



8 komentarzy:

  1. Czy mogę Ci zadać kilka pytań odnośnie iqosa? Bo też się zastanawiam nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Zapraszam na GG lub mail sinny.nora@gmail.com - tak będzie najwygodniej ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładne te bilansiki.
    Też muszę się zebrać do jakiejś nauki i pewnie przydałoby się coś przygotować do tych egzaminów. Ech...
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takich restrykcjach to 5 z przodu gwarantowana ;) Trzymaj się i uważaj na siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tez powoli bo strasznie sie boje ze za szybko schudne , cycki mi oklapną i zjebie sobie metabolizm. czarnowidztwo totalne. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne, że spada ;) Mi ostatnio podskoczyła i się trochę zirytowałam.
    Ja ważyłam 58 kg. Moim celem jest aktualnie 52 kg.
    Temat papierosów przemilczę.
    U mnie ostatnie dni też nie były kolorowe ale staram się powrócić i dać z siebie wszystko. Za kilka dni niedoskonałej diety dzisiejszy dzień również ćwiczę mimo, że powinnam mieć wolne.
    Trzymaj się ;)
    Zapraszam do mnie ♥
    https://mojeodzywianie.home.blog/
    https://wildfiret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dawno zrezygnowałam z palenia, stwierdziłam, że nie ma co się truć. Bilanse masz świetne. Jesteś blisko piątki, więc na pewno dasz radę nawet jak nie zmniejszysz bilansów. Trzymaj się! Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń