poniedziałek, 20 kwietnia 2020

wiosna to chvj

Przez to siedzenie w domu zostanę prawdopodobnie alkoholikiem. Człowiek tysiąca nałogów i uzależnień here, ale to nikogo tutaj już nie dziwi. Wczoraj całkiem spoko bilans pyknął, lecz kilka piw wieczorem to zepsuło... no cóż, do końca tego tygodnia będę wylewać za kołnierz haha.

Poza tym wiosna w pełni, moja alergia dziwnym trafem się uspokoiła, astma zaczyna na nowo męczyć - całe szczęście, że lekarz wystawił mi e-receptę na wziewne leki i mogę żyć spokojnie. 

Wyjątkowo dzisiaj zjadłam normalne śniadanie - zwykle je pomijam, bo nie jestem głodna do godziny 12:00, ale obudziłam się zmęczona i słaba. Nie miałam zamiaru kusić losu i zemdleć, sooo zjadłam kanapkę z sałatą i białym serem, a do tego kilka truskawek i ciastko. Może dzięki temu do końca dnia nie tknę nic albo wleci mały posiłek. Zobaczymy...

Poniedziałek również chcę spędzić produktywnie, pomimo zmęczenia. Wydrukuję i rozpiszę sobie plan na ten tydzień, bo egzaminy tuż tuż a wiecznie odkładam naukę na chuj wie kiedy. Nie mam zamiaru bawić się w poprawki podczas wakacji, oh no.


9 komentarzy:

  1. Alkohol to zło w najczystszej postaci. Znam, uwielbiam :D Ja dopóki nie odstawiam alko, nie mogę schudnąć. I tak podziwiam, że jesteś w stanie tak mało jeść.
    Prokrastynacja i mnie daje się we znaki, dlatego kibicuję w ogarnianiu planu nauki i jego realizacji. Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za te malutkie bilanse.
    Też często robię plany, bo inaczej za bardzo sobie odpuszczam. Chociaż czasami to i plan nie pomoże..
    Super, że jest możliwość tej e-recepty, bo inaczej byłoby naprawdę ciężko. Trzymaj się kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też teraz często piję, ale już z paru piw przerzucam sie, ja kieliszek wina wytrawnego (innego nie jestem w stanie wypić). Podziwiam, że jesteś w stanie tak mało zjeść.
    Mi przydałby się w sumie taki tygodniowy plan rozpisany. Muszę zacząć to robić, natchnełaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj dostrzegłam różnicę w kaloriach między alkoholowym a bezalkoholowym. :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alkohol nie powinien mieć kalorii :D to niesprawiedliwe haha
    Ostatnio czytałam o jakichś badaniach na szczurach, które chudły kiedy podawano im alkohol :D, mimo że nie zapominały o jedzeniu, więc może jest jakaś szansa :D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie to samo było jeszcze 10 dni temu, od początku miesiąca wino butelkami... -,- ale ogarnęłam się teraz, ile mozna chlac. przejdzie ci, jak rano bedziesz rzygac zolcia z zoladka xD

    pozdrawiam, ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od początku kwarantanny rozpisuję sobie plany tygodniowe i bardzo mi pomagają z organizacją, także propsuję pomysł. Daj znać, jak ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń