niedziela, 28 czerwca 2020

Wbiłam się w rytm

*super creepy słońce na powitanie*

Dzień dobry kruszyny!

Nie mogłam doczekać się dzisiejszej daty, ale od rana mam jeszcze lepszy humor jak stanęłam na wagę - 59kg! W końcu jest piątka z przodu! Zapewne to dopiero woda zaczyna schodzić mi z organizmu, ale to normalne. Przez ostatnich parę dni spożywałam na oko 800-1000kcal, lecz nie liczyłam tego dokładnie - chciałam jedynie przygotować swój organizm na dietę SGD (wszystkim znana):


Tak jak jest zalecane - zacznę od jutra. Dziś również nałożę sobie niewiele na talerz, a od jutra pełna kontrola. Mam zamiar wprowadzić jak za dawnych czasów poranną i wieczorną jogę aby poczuć się lepiej (i oczywiście aby rozciągnąć nieco moje spięte ciało). 

Joga nie tylko świetnie działa na fizyczny aspekt, ale też na nasze samopoczucie. Normalizuje oddech, poprawia humor, a wieczorem - uspokaja nas i wycisza przygotowując do dobrego snu. 

*****


7 komentarzy:

  1. Powodzenia w takim razie, pisz częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jogę, ale też zrobiłam sobie od niej przerwę. Też muszę wbić się w rytm. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainspirowałaś mnie do tej jogi. Kiedyś bardzo ja lubiłam, ale jakoś przerwałam.
    To słoneczko jest naprawdę niepokojące haha. Bardzo się cieszę z 5 z przodu !!
    Trzymam kciuki za dalsze postępy i sgd.
    Powodzenia
    Cassidy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także uwielbiam jogę, idealny czas dla siebie aby pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z dietą. Czekam na kolejny wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo! o to chodzi by złapać rytm!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń