niedziela, 30 sierpnia 2020

"znowu" 3x

 Cześć.

Znowu kolejna przerwa, znowu mnie tu nie było przez X czasu... i znowu jestem w rozsypce. Dzięki za ostatnie słowa troski - wczoraj tu weszłam i stwierdziłam, że muszę coś napisać.

Przez długi czas mało jadłam, ale znowu zaczęłam zajadać emocje. Nie wiem dlaczego i czym to jest spowodowane. Chyba znowu narasta we mnie pewien lęk (podobny do tego, który odczuwałam we wrześniu zeszłego roku) i podświadomie sięgam do jedzenia, jako "wybawcy". 

Przez ostatnie 3-4 dni jadłam sporo: węgle, alkohol, słodkie napoje. Oczywiście dzisiaj już koniec, zdałam sobie z tego sprawę, że nie mogę tak. Zamiast wracać do najgorszego punktu wyjścia, muszę uporządkować najważniejsze sprawy w swoim życiu. Zamiatanie ich pod dywan idzie mi znakomicie - gorzej, kiedy brud zaczyna wystawać :), Pozorne sprzątanie bez podniesienia dywanu nie zda się na nic. Zasieje to jedynie prowizoryczny spokój, który minie szybciej niż przyszedł.

Oprócz tego musiałam zakończyć znajomość z pewną bliską mi osobą, pomimo że nie musiałam... ale czasami nawet najszczersze chęci nie wystarczą.

No cóż, mam nadzieję że te ostatnie dni niczego nie zepsuły. Trochę wody zatrzymało się od węgli w organizmie + jestem na dodatek przed okresem, także efekt ten jest spotęgowany.

Liczę na to, że odzyskam znowu chęci : )


3 komentarze:

  1. Żeby zajadanie problemów je rozwiązywało, to chyba byłybyśmy w tym najlepsze, a przy tym najszczęśliwsze. To właśnie pokazuje, że w ogóle tak nie jest. Czasami warto pozałatwiać wszystkie nieprzyjemne sprawy i zrzucić ten ciężar z siebie. Liczę, że to ogarniesz i zaznasz spokoju, a potem wszystko wróci na dobre tory. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się, że wróciłaś. Daj z siebie wszystko. Mam nadzieję, że twoje sprawy poukładają się jak najszybciej.
    Powodzenia.
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń