piątek, 9 października 2020

gorzkie życie proszę Pani

 Witam.

Zaczęły się studia. Nauki od cholery. Udało mi się schudnąć, lecz raz jem bardzo mało a potem więcej. W każdym razie myślę, że moja waga jest stabilna - still 56 kg. 

Papierosy palę nadal, choć mój chłopak tego nienawidzi - no cóż, nie zrezygnuję bo pomagają mi we wszystkim. Ostatnio moje życie to jeden wielki zlepek porażek, przyjemności, adrenaliny i niepewności. Niby niestabilnie, ale kocham to uczucie.


Pewnie dlatego mam tak "różne" podejścia do mojego odżywiania. Kiedy muszę to zajadam emocje, chociaż ostatnio je zapijam...


2 komentarze:

  1. Przemęczenie też może wpływać na ilość jedzenia, bo organizm próbuje w ten sposób dodać sobie energii. Odpocznij, odstresuj się i może się poprawi. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy chciałbyś dołączyć do bractwa iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym oraz zarabiać 1 milion dolarów jako nowy członek i 500000 zł miesięcznie? jeśli tak, wyślij wiadomość do naszego czcigodnego Wielkiego Mistrza (Lorda Christophera) przez WhatsApp pod numerem +2348054779589 w celu inicjacji online.
    Każdy dzwoni, ale niewielu lub skontaktuj się z e-mailem! Johnmark4074@gmail.com

    OdpowiedzUsuń