niedziela, 14 marca 2021

Jak coś poukładać?

 Wita Was wiecznie powracający duch Nora... 

Jak możecie się domyśleć byłam bardzo zajęta. Jeszcze na dodatek aktualnie jestem przed okresem, mój apetyt wzrósł, humor zmienny jak pogoda w marcu, a waga wskazuje 58,7 kg. Jadałam szybko, sporo, zaczęłam też znów popalać papierosy i tak niestety koło się domyka. Pomimo dużej ilości pracy, czasu zajętego studiami, stwierdziłam że brakuje mi czegoś w życiu. Rozwijam się intelektualnie i zawodowo, ale brakuje mi czegoś, co to dopełni - postanowiłam więc, że zacznę trenować. Regularna aktywność fizyczna na pewno poprawi moje dotychczasowe życie, do tego postaram się wprowadzić dietę aby wszystko się ładnie zazębiało... no i cóż, będę obserwować siebie, swoje ciało i organizm :)

Nie wiem jak u Was, ale u mnie w mieście niektóre siłownie są otwarte i działają poprzez wykupienie licencji sportowej, która potwierdza że jesteśmy członkami jakiegoś klubu i trenujemy w danym miejscu. Uważam, że to świetny pomysł. Zwłaszcza, że pandemia okropnie dobiła branżę fitness. Każdy stara się utrzymać swój biznes przy życiu - nic mnie nie zdziwi. Sama po rozmowach z moimi znajomymi, którzy prowadzą własne działalności widzę, że każdy dzień jest dla nich jedną, wielką niewiadomą. W niektóre działalności lockdown aż tak bardzo nie strzeli, ale reszta jest całkowicie uzależniona od czynnika pod postacią ludzi, którzy fizycznie muszą skorzystać z danych usług:

Wspomniane już siłownie, kluby, restauracje (chociaż one też się otwierają i działają na podobnych zasadach jak siłownie), firmy transportowe... Przykro się patrzy. 

 

***

Chciałabym kiedyś usiąść przy stoliku,
zamówić ulubioną czarną kawę.
Do tego poprosić o ciepłe śniadanie,
lampkę wina - bo kto mi zabroni?
Od rana już ludzi tłum, promienie słońca,
a ja piszę swe wiersze jakby od końca...


1 komentarz:

  1. Ja już czekam aż będzie normalnie. Chcę wyjść ze znajomymi, normalnie wyjechać na wakacje. Zjeść w restauracji czy pójść w fajne miejsce na randkę. Zacząć znowu trenować na siłowni/basenie /klubie bez żadnych limitów. Zwłaszcza, że teraz powinnam mieć najlepsze lata swojego życia xd
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń